onsdag 21 oktober 2009

Cure for the blues...

Sen Ylva flyttade känns det numera ganska ensamt om kvällarna, jag har inget utbyte av de andra människorna som bor här. Jag är övertygad om att mina jämnåriga svenska korridorskamrater inte gillar mig av olika anledningar och jag har i vilket fall ingenting gemensamnt med dem så det är lika bra. Jag är ensam, inte desperat och de där människorna kan inte ge mig något som en choklad-mouse rulltårta inte kan.
Translation:
I'm feeling lonley since Ylva left but I don't want to hang out with the other peopel here in DK house, I know they don't like me and I don't have anything in common with them. Lonley but not desperate, I'll just have a chocolate cake instead of company.

1 kommentar:

Quarter Void sa...

haha aw, och här borta sitter jag och mumsar meiji! jag saknar att bo granne med dig..!!