fredag 11 september 2009

Paris je t'aime

Jag älskar när jag haka upp mig på en klänning och kan köpa den redan nästa dag och sedan ha den i min garderob inom en vecka, välkommen lilla Mode Girl!

I morgon far jag till Stockholm igen, för att träffa Sara och Maria en sista gång innan jag åker. Jag förstår inte hur jag kan känna mig så sysslolös och uttråkad fast jag har sjukt mycket att göra.

Translation:
I love it when I get a hang up about a print or a dress and I'm able to buy it just the next day and have it in my closet within a week, welcome little Mode Girl!

Tomorrow I'm off to Stockholm again to see Sara and Maria one last time before I'm off to Japan. I don't understand how I can feel so bored and restless even though I'm crammed with stuff to do.

1 kommentar:

Anonym sa...

You have such a great taste *__* That dress is so lovely! When are you going to Japan? I hope you take lots of pics in there and then it would be nice to see what you bought from there ;3.