onsdag 9 september 2009

Knäsvag

Jag har lite skrivkramp, jag spenderar mina dagar med näsan i mina skolböcker, liggandes eller sittandes på olika platser i huset. Mina knän har börjat bli svaga av min ihop kringlade studie position och all inaktivitet, jag funderar på att försöka schemalägga mina dagar komplett med studietid, daglig exercis och fika.

Translation:
I got a little bit of a writers block, I just read and lie down in different places around the house all day. My knees are feeling weak since my body always curl up and twist around in the most unnatural way when I read, maybe I should make a daily schedule with exercise and lunch and everything.

1 kommentar:

Maria ♥ sa...

Vilka snygga skor! ;D;D;D Googla på lite kontorsövningar. Inget som kräver ombyte eller överansträngande rörelser utan bara regelbunden stretching av kroppen.