söndag 9 augusti 2009

Cotton candy craze

Jag köpte också en såndär fluffig rosa peruk, som typ alla verkar ha gjort. Det känns tråkigt, jag gillar inte dehär med att jag omedvetet går med massan och blir någonslags klon.
Jag vill inte!
Håret är i allafall mjukt och fint men jag klär inte lika bra i den extrama hårfärgen som jag inbillade mig och den är konstigt tjock i luggen så vi får se hur mycket användning den får. Jag hafsade upp den i två, slarviga bollar i ett försök att få den att se lite annorlunda ut från alla andras. Jag lyckades nog inte riktigt men nyansen är åtminstonde sjukt söt med Rose Toilette.
Translation: I got myself one of those fluffy pink wigs that everybody and their mom are wearing latley. It's kind of cute but I don't like how brainwashed I am sometimes with stuff like this so I'm not sure how much I'm going to wear it. The shade of pink looks really adoreble with rose toile though.

2 kommentarer:

Maria ♥ sa...

Det är okej, du är min alldeles speciella lilla mongoklon.  

Linda sa...

Du passar helt sjukt bra i den!!