onsdag 5 november 2008

Craving blue

Amerikanska presidentvalet är en riktig nagelbitare, jag ser på valvakan men vet inte om de är värt att slösa natten på den, jag kanske bara ställer klockan på 4 och hoppas på att fånga det mest spännande på slutspurten. Om någon undrar så håller jag på Obama och hoppas han kan göra något åt den valutakris som gruskastar alla mina garderobsplaner för hösten. Jag tvingas ta mig i kragen även om det kliar något ENORMT i shoppingfingrarna efter denna babyblå ensemble från Babyssb. Lusten för blått är inte till fredställd, vilket för visso inte är allt för överraskande eftersom det aldrig blev av att jag handlade något varesig moitie eller meta. I vanlig ordning känner jag att jag inte har något att ha på mig, jag skulle behöva ett hus med kläder för att till fredställa alla mina svängningar. För närvarande har alldeles för mycket one on one time med mitt Nintendo DS har lämnat mig med ett stilidéal i form av prepubertala pojkar, snälla stoppa mig någon innan jag klipper mitt hår. Machi Tobaye/ Apollo Justice Ace attorney & Luke/ Professor Layton
Translation:
American election, hoping for change and itching to do some shopping again, the yen is so expensive right now, it's not even funny. I'm craving blue, with Luke and Machi Tobaye as inspiration I feel like I want to get this coat and maybe even try out kodona. Someone stop me before I cut my hair!

1 kommentar:

Quarter Void sa...

Obama blir president! :D!! Nu är det happy days~